Årets førsta grillning

Har ni grillat i år?  Under påsken hann vi med att grilla både en och två gånger. Så himla mysigt o gott, mums!!!!
Den bæsta var nær vi tillsammans med Mia, Ray och Nadja packade bilarna och begav oss till Tromøy och Hove før att grilla korv och mysa, fint væder o varmt. Men nær vi kørde øver bron mot øn vard det som att nån drog ned gardinen och vædret førvandlades till SKIT. Men vi bara skulle grilla och så blev det = )




Visar stolt upp min premie som jag fått från gymmet,
nær jag hade varit dær ett X antal
ggr ; )



Skulle ljuga om jag sa att det va skønt att sitta dær i blåsten, haha. Men det va mysigt!!!


-Ina

Postat av: Beauty By Beata

Vad mysigt!

Och vad kul att få en premie för att gå till gymmet, det peppar ju ändå!



Allt bra annars? Puss

Datum: 2009-04-15 Tid: 13:32:10
URL: http://beatas.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: