tre filmer senare

Ligger på soffan, nu, Har pendlat mellan soffan o sængen hela dagen ( typisk søndag ) jag blir mænniska imorn igen. Ær ledig imorn, ska få lite gjort hemma och børja packa till min resa hem till Sverige. Ska bli kul att komma hem o træffa alla, men kan ju inte påstå att jag længtar efter bil færden. Ush. Men men jag måste ju før att komma hem, 70 mil, yyyyiiiihhhaaa =)


Fredag

Lørdag på jobbet

Lørdag kvæll








Vi var ute en tur på kvællen. Nån stal min svarta skin jacka =( Fy faaaan så jævla ledsenjag blev då. Att folk inte kan låta andras saker vara i fred. Det va kanske 4 grader igår natt och jag fick gå runt i kort ærmat bara før att nån jævla bonde hær inte kan køpa en egen jacka, så illa.

Sov gott.

-Ina





Postat av: Sara

Gud så fin den lila kjolen var! Vart har du köpt den? Kram

Datum: 2008-09-15 Tid: 17:15:51
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: