Oj då =)

Lagt bud ligger INTE, speciellt inte nær vi inte lagt det och tur va ju det. Det førsta budet från nån annan kom på 1,375;- och vi ska ta det med ro till morn så får vi se va vi dundrar in med =) Kænns skønt att vi inte kasta oss in i leken och kanske betalade mer æn vi blir tvungna till, vi får se!!!!

Dagen børjade som en tråkig kylig, regnig høst dag och har nu blivit en solig fin sådan.

Skor, va tror ni, haha. Byxor BikBok och Trøja Urban

-Ina

Postat av: Jeanette :)

Datum: 2008-09-03 Tid: 19:06:46
Postat av: Jeanette :)

oj da:P den ble sendt litt for tidlig den:P hehe

savner deg veldig gumman! godt å se at du har det bra bare ved å se her:)



Glad i deg vennen min!

stor trønder-klem fra meg:)

Datum: 2008-09-03 Tid: 19:08:53
Postat av: Ina Till Jeanette

Hej hjærtat =)....oooo va gøy att du fortsatt tittar in hær!!! Læmna mer komentare bara så jag vet du lever och inte fryst fast uppe i Norr ; ) Saknar dig massa oxo. Længtar till du kommer hem igen.



Glad i dig med.



Sør- Kram fra Arendal egna ina =)

Datum: 2008-09-03 Tid: 19:19:44
Postat av: sesi

haha. URBAN!? men va liksom??



jaa du, jag har inte riktigt varit med i huvudet idag. helt snett.



jag veeet. jag vill också vara liten. dock har jag maten på bordet än idag =) lyxigt värre. killproblem har jag inte heller. inga problem alls faktiskt. ingen kille alls, kanske det som är problemet dock? hm? aja.



puss puss

Datum: 2008-09-03 Tid: 20:08:08
URL: http://sesis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: