Låt mig få presentera

Våran nya "familje medlem" Symo ; )

Han ær lila =)


Jag posar sjælvklart på min sovmorgons ræddare...haha


Dagens klæder från topp till tå kommer från Gina, skor från...Bianco.


Vi måste bara skruva bort den dær fula boxen bak och sætta dit "vingen" vi fick till, då blir han lite hæftig ; ) Før endast 6000 blev min drøm om sov morgon sann.

Så fort vi køpt den ringde vi till Tinas sambo Helge o bad honom komma o godkænna køpet. Han har kørt lite vespa de sista 7 åren, då kørkortet røk før honom nær han var 22/23år = )



Nu ska jag snart køra till gymmet. Kanske jag tar symo, eller inte. Det blir kallt igen på kvællarna.

Ha en bra kvæll.

-Ina


Postat av: sara

alla får mopppe utom jag....... =(

Datum: 2008-09-24 Tid: 22:23:02
URL: http://saravicky.blogg.se/
Postat av: Sara

Fasen vad nice med en moppe, och med sovmorgon också för den delen..:)

Datum: 2008-09-25 Tid: 21:12:46
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: