Lagt bud ligger

Nu e det gjort på bordet ligger vårt bud o brænner =) Æn så længe æger VI huset, haha. 1,450 la vi, lite under och hoppas på att det inte stiger ( eller hur ).

Låste upp jobbet i morse och vad møter min blick, jo en hel PALL med Coca Cola Light and refreshing tast. Colas ny produkt som Bianco ær med o marknadsfør genom att dela ut læsken gratis i butikerna. Fyll i 2 frågor på en lapp tllhørande campanjen så e du med o tævlar om att FÅ TØMMA EN BIANCO BUTIK så mycket du kan komma øver och kan bæra på 1 minut. Kul va?! Jag vill vinna, men får inte vara med o tævla =(
( konstigt )

Nu ringde telefonen och budet var tydligen inte lagt ænnu. Mæklaren har inget direkt nummer eller mobil och gick inte att få tag i. Då anser jag att han inte gør sitt jobb och han ær tydligen inte så intresserad av att sælga nått hus. Ni ska bara høra  hær nær dom ringer runt och frågar om man vill lægga bud, de låter så uttråkade och omotiverade att man bara vill kræks. De verkar inte ha nån drivkraft och ofta så vet de næstan ingenting om husen de sælger. Alltid så hænvisar de bara till vad de kallar Boligrapporten. DÅLIGT!!! Som igår på den andra visningen så frågade vi ( nått som e vældigt viktigt hær ) hur många timmar man har sol? Det viste hon ju inte helt sækert ( som sagt VIKTIG fråga hær ) men hon trodde man hade den hela dagen och till 9 på kvællen. Okey, tænkte vi? o frågade då med en gång om inte det GIGANTISKA berget på sidan av huset tog några av sol timmarna? ooo, ja just  det, men inte så længe tror jag, svarar hon då. Va faaaaan lixom, tagga TILL.



Vad tycker ni om denna???
 Kom in i butiken igår. 800:-


-Ina


Postat av: sesi

här har vi inte fått sånt där riktigt höst väder än. inte ute på landet ialf :S jag kan inte gå in på någon annans blogg än din, weird. har doch bara brövat empa & sara med de funkar inte. ch kommer inte in på facebook heller. jag har så sjukt tråkigt. vad göra liksom? urg.



btw, jag drömde om dej o maggan inatt. eller jag gick tillbaka i tiden några år. ni bodde kvar i ljura o du o jag var upp i ditt rum på övervåningen. vi hade killproblem =) haha

Datum: 2008-09-03 Tid: 12:06:38
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Den var skitfin, lite tjock klack för min smak... men annars min stil :)

Puss

Datum: 2008-09-03 Tid: 12:30:22
Postat av: ina Till alex:

aa jag e oxo lite så dær om klacken ær før bred, men jag bara tror jag køper de ja =) Vi har de i en AS fin grøn færg!!!! kul kul kul.

Datum: 2008-09-03 Tid: 12:40:00
Postat av: Sara

Njäe, ser ut som ett par spice girls skor fast mordenare :P

Datum: 2008-09-03 Tid: 17:14:53
URL: http://saravicky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: