Imorgon

Ær det faktiskt lørdag igen. Veckorna går så fort, æven åren rusar fram. Nu har jag varit bosatt i Norge i øver ett år, kænns inte så. Tiden bara flyger fram. Tror det ær på tiden att man njuter av nuet och inser att dær man ær idag ær man BARA idag och att man tar vara på det lilla i stunden. Njuter av tiden man lever och umgås med sina næra o kæra. Ush nu blev jag djup, men det kænns ibland som att man bara sterssar framåt och att man alltid længtar efter nått
( resa, jul, sommar, imorn, fest ) vad det nu kan vara. Man glømmer helt enkelt bort nuet!!!
Ær det inte så? Ær det bara jag som allt før ofta glømmer det jag gør exakt NU?

Idag hade jag en kanon dag på jobb, smilet var brett och många glada nøjda kunder, himla kul dag. Middagen på kina var god och trevlig. I morgon kvæll ær jag, Marius, Tina o Helge bjudna till Marius bror o fru på middag. 

Nee nu ska jag njuta av det lilla "nuet" som e kvar innan jag ska hoppa isængen. =)

Jag jævligt sminkad før næstan 3 år sen =)


Jag "mindre" sminkad førra veckan, haha!



På restaurangen idag ville jag ha ett glas vin till maten. Alla fick sin dricka, utom jag. Så kom servitisen fram till mig o sa: Unskyld jeg må nesten se et legitiomation ( 18 år på vin ute ) Jag drar fram plånboken ur væskan med det størsta leendet på læpparna. Thank you, you made my day!

-Ina 



Postat av: sesis

jag veeet, det är bara så sjukt mycket att styra med. måste skaffa mej ett jobb här först så jag kan spara ihop till 3 månadshyror i norge :| fan va dyrt ni har det asså. helt sjukt.

Datum: 2008-09-13 Tid: 17:58:54
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Sara

Heeeej! :D Vårat internet har varit helt cp,, så jar inte kunnat blogga :( men nu äre fixat!

ooh, älskar den där röda bilden på dig!! SÅ FIN alltså.

och nästa helg kommer du hiit =) längtar massor!

puss<3

Datum: 2008-09-13 Tid: 21:10:33
URL: http://saravicky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: