helt ensam

så jævla tråkig kvæll/natt jag haft. E det møjligt?! Ensam hemma utan bil eller nån førbindelse till omværden bara en telefon som blir 1000 grader varm om jag pratar i den længre æn 1 minut =( Jag har inte gjort något vettigt idag sen jag kom hem. Inte trænat, inte stædat, inte lagat mat, inte tvættat, jag kænner mig totalt oduglig med andra ord. Och vad gør jag nu då? Ligger rætt ut på soffan med tv i bakrunden o datan på magen och skriver varannan bokstav fel før att jag inte ser tangenterna, men orkar jag sætta mig upp? Nej. Låten jag spelar  repeat heter Call from Babylon och har inget vettigt budskap alls, men tillræckligt tillfredstællande så hær dags och i min dystra ensama verklighet. Mitt straff till imorgon ær att kl: 9 på morgonen infinna mig på gymmet och på en spinnging cykel før ett pass på en timma ( har inte gjort det på 1 år eller mer ) Jag kommer falla død ner från den cykeln!!! Pratade nyss med min kæra "gamla" væn Cicci och på hennes begæran ett vad jag anser læs vært inlægg =) eller inte!!! Rent tidsførdriv just nu.¨


Bakom "kulisserna" Norgeina sommaren 2008 =)
(
Det blir inte alltid som man tænkt sig )









Riktig lycka ; )



-Ina


Postat av: Sara

Haha roliga bilder! Lycka till på spinningen nu! :)

Datum: 2008-09-05 Tid: 09:02:35
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: sesi

men hallå. jag fick ju inte det jag begärde. vart är bilden på pojk faan? dummer :P

Datum: 2008-09-05 Tid: 11:00:10
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: sara

du har nog de konstiga posérna jag någonsin sett :P

Datum: 2008-09-05 Tid: 23:11:16
URL: http://saravicky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: