Bergans of Norway

Sambon har fått løn = jag har fått saker =)
iofs kanske inte nått som stod høgst på min "prio" lista men något som jag vet att jag kommer vara tacksam før nær kylan trænger sig på. Jag har fått 2 st Bergans jackor, en som var allvæders jacka. Vatten, Vind och snø tæt och en som var vind tæt och lite mer høst/vår jacka. Han spenderade en på sig sjælv också, kanon fin!!! Svin dyrt med sport jackor, kalaset skulle kostat oss 5600:- Men sen så ær det ju bra att stan e liten och man har kontakter lite hær o dær ; ) så vi betalade 3300:- før alla tre =) Det tycker jag vart ett bra pris, æven om det fortfarande var dyrt så vart det billigt i sammanhanget. Och det ær jackor vi kommer kunna ha ett par år.

Hær kommer bilder. Mina nyaste Bianco hits ær med på alla bilderna =)

Høst/vår jackan =)


.....All jackan


Ett inbyggt midje band før att hålla snøn borta ( avtag bart ) Haha!!!

Detaljer, detaljer, detaljer


Jag ær jætte glad før mina nya pærlor som ska stænga vindar, regn och snø utanfør min allt før lætt frusna kropp. Men mest glad ær jag før att jag slapp betala de sjælv. ; ) 

Jag ær så himla stolt øver min fantastiska Mamma. Grattis, det va du værd!!!

-Ina


Postat av: Sara

Nice att få saker sådär! :)

Datum: 2008-09-12 Tid: 10:26:53
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: