Jobb och Kino =)

Haha, orka att det heter Kino på norska ( Bio )

I kvæll direkt efter jobbet ska jag o M på bio med Mia, Raymond, Sepide och Mias bror o hans fru. Vi ska gå på en norsk skræck film. Jag har sett ettan och den var FAKTISK inte så dum, vi får se om tvåan håller måttet  ;  )



Jag sæger det varje vecka, så jag sæger det igen. Gud så fort det går, hinner knappt bli måndag innan det e fredag igen. Det gør ju dock ingenting att det e så = )

Vad gør ni i kvæll?

-Ina


Postat av: Sara

Jajamensan, jag kör på som vanligt. Ska ha nästa pass imorn. :) SJälv då? Tränar du nåt nu?

Usch, hur kan ni se en skräckis på bio! Det skulle jag aldrig våga, tycker det är jobbigt att bara se reklamer om sånna filmer. Hah. Kram

Datum: 2008-10-10 Tid: 19:47:16
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: