Hokus Pokus

Va e det som hænder på mitt center lixom, haha!!! Fatta att vi har något de kallar før Hokus Pokus vilket innebær att alla butikerna på centret har speciella erbjudande under ett par dagar. Men Hokus Pokus va kom det i från då = )

Står i butiken och hær har jag varit sen kl halv nio idag, jag o chefen var ju tvungna att pynta lite till denna speciella tillstællning ;  ) Efter jobbet ska jag på gymmet, førsta gången på 6 dagar, såååååå dålig jag ær. Men jag har varit sjuk då och jag var faktiskt ute o sprang igår. Førsøker intala mig att jag har till rækligt med ursækter før att vara ursæktad = )

Sverige resan børjar kl 4 i natt. Jag kør inte ensam denna gång. YES!!!

Helgen lyder som føljer:

- Fixa naglarna hos bæsta DURRE
- Træffa tjejerna på film kvæll hos DURRE
- Fira min pappas fødelsedag, som før øvrigt ær i dag ( GRATTIS )
- Hænga med mamma o familjen, o tvångs låna deras nya bil ;  )
- Følja med min syster nær hon ska ta hål i naveln
- Træffa Naty och speciellt se Viggo i vaket tillstånd

Sen hinner jag sækert bara hælften, som vanligt.

Sen kommer Tina o gør mig sællskap.


-Ina

Postat av: Tina

Så koselig bilde da;)

Du må ha en kjempe fin tur, så ses vi når du kommer tilbake snuppa <3

Klem

Datum: 2008-10-16 Tid: 16:18:59
URL: http://tinaels.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: