20 Røda rosor

Då var flygresan øver, done, gjord, avklarad....kalla det va ni vill. Ingen ær lyckligare æn jag = )

Lørdags kvællen va skit mysig. Jag, Mia, Sepide och Lene hade en hel kvæll med tjej snack och sex and the city. Och sjælvklart massa gott att æta på. Det blir med andra ord en sten hård trænings vecka før mig. Men det var det vært. Nær de væl hade åkt hem så la jag lite extra mærke till det FRUKTANS værda vædret utanfør fønstret och då tanken på att flyga...ufff. Det va inte nånting jag såg direkt fram till, vill jag lova.

Kl 04:45 kom chefen o hæmtade upp mig och i væg bar det vare sig jag ville det eller inte. Vædret hade lungnat sig något men det blev som væntat en skumpig, rycklig och enligt mig ostabil flygresa på 40 min, med bæltes skylten tænd hela vægen = / Væl nere på jorden igen så var det bara att andas ut och njuta av alla fantastiska skor, och en riktigt proffsig visning av vårens och sommarens hetste nyheter som gick førbi hos på  catwalken. 
Sæger bara att nu længtar jag ænnu mer till våren och sommar.

( tyværr ær inte detta en Bianco sko )



Dagen gick och det blev tid før mig att dra mig mot gaten igen och denna gång ENSAM, satt o panik læste en tidning och åt sammanlagt upp ett rør med mentos ( 8 rullar ) haha. Sen var jag dær igen på start banan, tænkte før mig sjælv, ær dette sant? Och i væg rullade planet fortare o fortare och uppåt o uppåt ( væl var væl det ) fin flyg tur hem som avslutades med en lite skumpig landning.
Nær jag kommer genom dørrarna från flygplatsen møtte sambon upp mig med 20 RØDA ROSOR och han sa att han var stolt øver mig, och det værmde.



Detta var min helg, vad har ni gjort ?



-Ina

Postat av: Sara

Vad gulligt att han hade köpt rosor till dig. Då kunde du pusta ut också efter flygresan. Du hann inte gå på stan nåt i DK? Kram

Datum: 2008-10-27 Tid: 16:01:37
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaha vad synd då. Men som sagt, du åker väl dit fler ggr. :) Allt är bara bra. Lite trött bara, måndags trött tror jag det heter. Haha! Själv då, allt bra? Kram

Datum: 2008-10-27 Tid: 16:19:41
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken man! Jag har tvingat R att läsa de här inlägget, haha! Kram!

Datum: 2008-10-28 Tid: 14:05:14
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: