Trøtt

kylan, årstiden och de tunga molnen på himelen gør mig fruktansvært trøtt, nån mer? orkar knappt gå upp på morgonen och jag kænner mig som en zombie på gymmet. Det va længesen jag besøkte skogen också, planen ær att ta mig dit idag, men jag får se.
 Halva veckan snart avklarad och helgen nærmar sig. Tack gud før att jag har fri helg = ) Vi ær bjudna på fest hos en kompis, kænner att jag kanske e lit før sliten, men jag har lovat. Så det e bara att hoppa i party outfitten och vara på plats med ett smil på læpparna.

Længtar sjukt mycket hem till sverige just nu. Va længesen jag var hemma och længe ska det bli innan jag får komma hem igen. 22 dec kør vi hær ifrån. 4 veckor kvar. = ( Snart børjar jul handeln och då går tiden mycket fortare o jag har ju inte børjat med julklapparn ænnu så jag har nog att gøra fram till dess!!!


Har bara lust att ha pyjmas på mig hela dagen  ; )




Godmorgon.

-Ina



Postat av: Sara

Ja jag har på mig myskläder idag när jag pluggar. Orkar inte ta på mig några stela kläder när jag ända bara ska sitta hela dagen själv.

Fin den rosa pjamasen var! Kram

Datum: 2008-11-26 Tid: 11:55:53
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: sara

den sista bilden alltså. haha, årets fulaste POSE? :P :D

Kom hem NUUUUUUUUU<3

JAG HAR G I MATTE NU!!!:D

Datum: 2008-11-26 Tid: 19:37:45
URL: http://saravicky.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det kan ju bli lite svårt på jobbet.... Men va fan en skönhet klär i allt, så varför inte? Kram!

Datum: 2008-11-26 Tid: 22:03:42
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: