Måndag eller?

Kænns som måndag. Men det e ju faktiskt redan tisdag. = ) Men jag jobbar ju lørdagen denna vecka så det blir ju igentligen det samma. Men på nått sætt så kænns det ændå som att arbets veckan blir kortare. PÅ onsadag ska vi på bio med Bianco, blir kul. Då blir det nått annat æn vanligt, så kænns veckan ænnu kortare ; )

I lørdags kvæll var vi ute och åt på en jætte fin restaurang med Tina och Helge.
 Det var riktigt trevligt.






I går blev det ett varv i skogen før mig. Det var så kallt! Men jag ger mig inte, jag har lovat mig sjælv att den hær gången ska jag lyckas hålla igång ænda till sommaren. Vi får se.
Jag har tron.

Seppi ær boende hos mig i veckan. Vi har tagit oss halv vægs genom Desperate. Den serien ær fan så bra. Længtar redan hem till soffan och ett færskt avsnitt. = )

-Ina






Postat av: Anonym

hej gumman!!! :) Så fine bilder av dere- ser ut som dere koste dere!



LOVE YOUUUUUUU!!!!!!

Datum: 2008-11-18 Tid: 09:32:35
Postat av: Mia

hej gumman!!! :) Så fine bilder av dere- ser ut som dere koste dere!



LOVE YOUUUUUUU!!!!!!

Datum: 2008-11-18 Tid: 09:33:07
Postat av: Beauty By Beata

Vad har du för snygga strumpbyxor?



Puss

Datum: 2008-11-18 Tid: 12:23:03
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh så gott det ser ut!

Ja desperate är sjukt bra. Jag håller också på att kolla igenom hela, har bara kommit till säsong 2. Det tar ju så lång tid. Fast det gillar jag! :) Kram

Datum: 2008-11-18 Tid: 16:31:28
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Tina

Guud, Carina, jeg dør altså..er sååå stille på jobb..:( Det er jo INGEN folk jo! usch!

Håper dere koser dere med frustrerte fruer da<3

Vi ses imorgen vettu, blir gøy på kino, håper bare tennene min blir bra:( Hils din nye romkompis;)

Klem<3

Datum: 2008-11-18 Tid: 18:40:37
URL: http://tinaels.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: