Helgen

Skulle ju igentligen hållt mig lungn. Men så blev inte fallet = ) Festade till lite på lørdags kvællen med familj och vænner och citron vodkan stod før underhållningen. Vældigt lyckad kvæll dær jag fick inviga nya kameran och dessa skønheter:



Dom klarade jag ju såklart av att førstøra lite grann..... = / och jag gick på trynet i vart fall en gång. Haha. Ingen større skada skedd med mig, bara lite øm i ena vristen.

Måndags kvællen ær lagom intressant. Håller mig inne på Bianco till kl 20. Sen blir det skogen och ett iskallt svettigt varv, med lunger som førmodligen blir igen frusna. burrrr. 13 minus grader, det ni!!!

-Ina




Postat av: Sara

Ja nu är det rätt så mycket. Har en tenta på fredag så den fösöker jag plugga flitigt till.

13 minus grader? SKämtar du med mig!? Jag tycker vi hade det kallt här som har minus fem. Haha. Kram

Datum: 2008-11-24 Tid: 22:04:30
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: sesi

hej.

nu är jag tillbaka i bloggen och i livet. har haft en liten depp period efter allt som hänt men nu börjar det mesta ordna upp sej =)



hoppas du mår bra.

Datum: 2008-11-25 Tid: 14:54:57
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dumt det med skoene dine snuppa:( men vi hadde det kjempe gøy da! haha;)

Ble bra med lilla på siden din!

klem<3

Datum: 2008-11-25 Tid: 19:32:43
Postat av: Tina

fra Tina, haha xD

Datum: 2008-11-25 Tid: 19:33:24
URL: http://tinaels.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: