Back on track

Nu æntligen. Tillbaka i min vanliga rutin, i Arendals butiken. Ny øppningen avklarad kunnde gått bættre men det tar sig. Jag har haft så sjukt mycket att gøra. Så nu ska jag ta mig ett blogg varv hos alla jag føljer o se vad som hænt och vad ni alla driver med = )

Nu ær det RIKTIGT kallt hær och inte så trevligt att stå på morgonen o vænta på bussen. Ralle kommer hem på fredag = ) yiiihuuuu inte en dag før tidigt.

Helgen var lugn før min del. jag, Sepide och Mia såg skræckisar och drack vin ( blev mindre læskigt då )



Men till helgen blir det fest, det va længesen så det ska bli så kul. = )



Denna ska klæ min fot och en svart klænning min kropp.


Ha en toppen dag mina vænner ; )

-Ina


Postat av: sepide

jeg heter ikke sedpide da:P hehehe..

Datum: 2008-11-04 Tid: 10:37:53
Postat av: Anonym

Plingar sen min älskling ;)



Puss

Datum: 2008-11-04 Tid: 11:56:03
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: