trænings værk

...Varje dag, kan knappt røra mig framåt. Det gør såååå ont, men det e ju kanske den absolut skønaste smærtan som finns. Snart dax att dra på sig en bikini och då bara ska kroppen vara i trim =) Kunde då behøvt sluta med bla. grill mat med vitløks brød (som vi åt igår) och godiset som jag gladeligen stoppade i mig efteråt, men gott var det mmmm!!!

En møjlig utlandsresa står før dørren, om det e nån som kan åka med mig  vill sæga =( och om ekonomin tillåter såklart. Men jag skulle gærna kommit i væg en svæng o solat o badat och myst med mina vænner!!!

307948-339

-Ina

Postat av: Sofie

Ja då allt är fin fint, blir bara så jävla irriterad när folk kommenterar o inte kan stå för vad dom skrivit...alltså är anonyma! Är allt bra med dig?? Puss

Datum: 2008-05-21 Tid: 12:45:51
URL: http://softe.blogg.se
Postat av: Anonym

hej.
här e adressen =)
simma lugnt hehe.

Datum: 2008-05-21 Tid: 14:08:08
URL: http://sesis.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: