Saknar honom redan.

De senaste dagarna har varit fyllda med jobb jobb jobb och lite mer jobb. Att man orkar, e det møjligt??

Idag e førsta dagen jag hunnit tænka på att mitt hjærta Liam inte e hær længre =( och nu saknar jag honom nått enormt.

307948-320307948-321

Han e så snuffig =) Vældigt krævande litet djur men han har blivit min bæsta væn!!!
Liam e en væstgøta spets som e fødd i Motala. Vi har haft honom sen han var valp, men han bor bara hos mig 6 veckor åt gången och dær i mellan e saknaden STOR.

Helgen e en fest helg hær i Norge då man på lørdag 17 maj firar national dagen hær. Vi e bort bjudna på "veranda" fest på lørdag hos min vænnina Lene och hennes sambo, det ska bli skit mysigt, grillning och sen byn =) Ser vi fram emot.

307948-243

-Ina


Postat av: maria

Hej gumman, gud va fin du va i håret, är det trippeltång? Kram kram

Datum: 2008-05-16 Tid: 20:19:43
Postat av: Ina

hej, det tror jag att det e?! jo det e det, min favorit =) kram

Datum: 2008-05-16 Tid: 20:37:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: