Nya veranda møbler =)

Igår efter jobbet fick jag æntligen sambon till att inse att våran veranda behøvde piffas upp med nya møbler och lite blommor =) Det vart jætte fint och jag satt dær ute och åt jordgubbar och koste mig!!!

307948-349

Har några bættre bilder som jag ska slænga upp senare idag så min kæra familj dær hemma kan få se hur mysigt vi fått det.

Marius børjade sitt nya VÆL betalda jobb igår och førsta dagen hade han en øvertids timma som gav nærmre 400:- bara den, haha det gillar vi, øvertid øvertid sæger jag bara. Mer skor åt mig ; )

Nu længtar jag till Juni och min lille bror Henriks student, ska bli kul att fira honom in i vuxen værlden. Kunde aldrig bett om en snællare och goare lille bror. Hoppas allt i livet kommer gå hans væg!
Hela min familj e helt underbara och jag saknar alla varenda dag.
Mamma, Tobbe, Sara, Henrik. Pappa, Annsofi, Terese och Andreas.LOVE!!!

-Ina

Postat av: vicky

Gud va mysigt det ser ut där ni bor!! värsta fina verandan juh! Och fina grejer ni handlat! kram V

Datum: 2008-05-20 Tid: 20:22:02
URL: http://meavita.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: