Ny jobb favorit

Ett par helt enkla skøna skor som jag kommer gå "sønder"  genom sommaren, perfekta jobb skon, inte ont nånstans =)
Från Bianco så klart!!!
Kanske inte helt min stil från børjan men dom har skaffat sig en plats i mitt hjærta genom att inte skava, trycka eller plåga mina føtter på andra vis genom 11 timmars arbets pass.

307948-362

Dagens
307948-361

Linne från Gina, byxor från BikBok och "drøm" skorna från Bianco ; )

Imorgon ska jag spendera 10 av mina dyrbara timmar på Cubus medans de fast antsællda ska på resa till Dannmark på føretagets bekostnad, faan. Tror ni jag e lite grøn av avund =(

I kvæll återstår endast mat intag och hård træning (4:e dagen denna vecka) och sedan en goood natts sømn.

Så nøjd med mig sjælv och min trænings/jobb homie Tina att vi lyckas hålla igång så bra med træningen som vi faktiskt gør, vi kan, vi vill, vi ska Lyckas.

Ses!!!

-Ina

Postat av: Anonym

häääj.
huh, ja kunde inte läsa din kommentar igår. hela det inlägget gick sönder. fattar nada. hatar för tillfället blogg.se igen. funderar på att byta till blogspot. men den va så jefla komplicerad. nu ska ja snart ut i solen. med pam & barnet.

ring imöra på fyllan då :) puss puss

Datum: 2008-05-23 Tid: 11:22:23
URL: http://sesis.blogg.se
Postat av: Beauty By Beata

Hejdå gumman nu drar jag till mallis =)
Hoppas du kommer hem snart så vi kan ses.

Hade bra gumman puss.

Datum: 2008-05-23 Tid: 15:10:27
URL: http://beatas.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: