Løp tur, packning, jobb...

....gymmet, tvætta och stæda. Så ser mitt liv ut førtillfællet och tid ær något jag inte har før mycket av. Jag stressar och stressar mig igenom dagarna som e få kvar till avspark från Kungsængen i Norrpan. Men det ska bli helt fantastiskt att få komma bort och bara slappa av och njuta av mat, sol och långa varma kvællar med vin på balkongen (om vi får en balkonog då) hahaha!!! Återstår att se, ænnu mer spænnande, vilken stad blir det?? hmmmm...det e inte mycket vi vet asso. =) Men jag tror på en kanon vecka tjejer!!!

Ær på plats på Bianco och med god instællning och ett faktiskt ovanligt gott humør =)
Vist påveerkar en kompis tillvaro en och nær någon næra har det tufft kænner man det vældigt gott, och idag har en sten slæppt från mitt hjærta, men den har inte fallt helt ænnu, det kan bara tiden avgøra om den ska.

Glad før din skull, i førsiktighet!

Nej nu ska jag ta tag i jobbet och kanske jag ska stælla mig i gången hær ute och agera in kastare =)

Snart ska vi :
307948-307307948-306307948-303
ivæg =)

Jag vægrar ge mig.

-Ina


Postat av: Anonym

Tack för raderna gumman :)
Call you later.Puss

Datum: 2008-05-29 Tid: 15:41:50
Postat av: Sofie

hej söt...är allt bra?? Vart ska ni iväg, o när åker ni?? =)Puss

Datum: 2008-05-29 Tid: 16:23:43
URL: http://softe.blogg.se
Postat av: Sofie

Hej igen....skrev här innan jag kollat min blogg =) Ja men absolut, det måste vi försöka klämma in. vilken dag passar dig bäst??PUss

Datum: 2008-05-29 Tid: 16:34:49
URL: http://softe.blogg.se
Postat av: malin

Hörde att ni ska åka till varmare bräddgrader :) Vad skönt! Med mig är det bara bra. Själv då?? När kommer du hemmåt då? Puss

Datum: 2008-05-30 Tid: 10:08:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: