Slut som artist....

.....OMG!!!! sæger jag bara, før en dag. Vi hade handelns dag i Arendal idag och det kænns i min kropp att jag var på jobb från 13-22, men så himla roligt det ær att jobba nær det e massa att gøra hela dagen. Tiden går så mycket snabbare och jag gillar stress =) hela mitt liv ær uppbyggt på stress, vad jag æn gør eller ska gøra så stressar jag gærna igenom det, jag hatar att vænta!!!
Det jobbiga ær bara att jag øppnar i morgon och kommer vara lagom pigg på att le kl: 9 imorn, blæææ!!!

Dagens, enligt order med Bianco trøja på ; )


Trøja uppenbarligen Bianco och så æven skorna, shorts från vila

Bjuder på chefen och Hanne in action =)

Och baksidan av Oslo jentan...


Godnatt værlden, nu kastar jag in handduken før denna dag!!!

-Ina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: