Æntligen....

Herregud fick ju lite små panik dær, tog sååå lång tid innan jag nu æntligen kunde ta mig in hær igen =)
Tillbaka från Turklan all flagning avklarad tillbaka i mitt vita skinn igen. Det tar en en vecka att bygga upp den dær otroligt fina "utlands" færgen och sen sætter man sig på planet hem och kliver av med den samma vit  færg som man en vecka tidigare kom ombord med, hmm e inte det skumt.?!

Allt e tillbaka till det normala hær i Arendal, jobb, jobb och lite mer jobb!!! Inte långt nu till min andra semester som jag ska ha i Juli runt min fødelsedag. Då ska jag o Marius resa =) ser fram emot det.

Nu verkar det ju som att bloggen har planer på att fungera, så då ses vi =)



-Ina


Postat av: vicky

ja äntligen ett inlägg=P Hur var turkiet då? vart var ni? Ja o Nicke åker på fredag, iiihi ska bli kul=) ha det så bra! kram

Datum: 2008-06-24 Tid: 08:44:52
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Miss0

Hehe, okej ni har inte hört den jämförelsen? Men nu har ni ;)

Hoppas ni hade det bra i Turkiet. Vart var ni?

Din blogg är faktiskt roligare än min :P



Ha det bra!

//Sanna

Datum: 2008-06-24 Tid: 11:28:47
URL: http://miss0.blogg.se/
Postat av: cicci

goodie babe =)

Datum: 2008-06-24 Tid: 13:48:39
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Anonym

MER BILDER FRÅN RESAN DÅ=)

Datum: 2008-06-24 Tid: 17:03:31
Postat av: Miami

Snygg jacka. Kanns som jag har en lika dan, du hittade ingen annan.? aj aj.

Vi hors. Ha de!

Datum: 2008-06-25 Tid: 20:29:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: