Ja men vist....kom till mamma =)

Det var længesen jag fastnade før en mobil. Men den hær lilla pærlan ska ligga fint i min hand inom en snar framtid. Dock skall den inte orsaka rækningar på nærmre 5000:- det ska aldrig mer ske!!!

Samsung U600


Nær sambons mobil hær om dagen lixom bara slutade fungera, så fick sjælvklart jag offra min...

Ericsson 880i
 
Okey jag hitta lixom ingen bild på den nånstans. Det e den sæmsta mobilen jag någonsin haft! Hade haft den inne på lagning men det gick inte fixa den så jag fick en helt ny, och nu fick sambon ta den lagom till jag hittade pærlan hær ovan =)
Så nu væntar jag bara på att han ska køpa den till mig!!!

SeS!!!

-Ina




Postat av: Beauty By Beata

Va kul att du är back on track igen!

Skapligt läcker mobil o skjortklänningen i inlägget under var klockren.



Kommer du till svedala snart då? Puss

Datum: 2008-06-25 Tid: 18:39:30
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Malin



Kul gumman, att du är tillbaka! Och tack för gratulationerna. När kommer du hemmåt igen då?? Gumman, jag har mobilen och den är sämst! Jag har en silvrig, med totch knappar och den är helt SNE!! hur mår du annars gumman? Puss

Datum: 2008-06-25 Tid: 22:27:53
URL: http://malins.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: