Fynd

Några fynd blev det med hem från Grimstad, dock inte det roligaste att køpa men det va nått som jag verkligen behøvde= træningsklæder.

Den ena trøjan kændes ganska inspererande....; )


 Innan jobb idag  så gick jag en svæng på stan och fick med mig dessa två toppar till sååå bra pris 98:- før båda två =) Men hon i kassan la fram det vældigt "norskt"
"Du kan køpa den ena toppen før 149:- eller så kan du ta med en topp till och få båda før 98:-" hallåååå daaa, nej vænta lite jag tar bara en....eller inte!

Carlings



Sen har jag æven tidigare i veckan shoppat med detta fina sæng sett hem till knall pris,Bra vecka =)


Nu ska det grillas kyckling och gøras sallad før att inviga denna hemma sittar helg med VM i the OC.

-Ina


Postat av: Beauty By Beata

Vilka fynd. Skulle med behöva träningskläder, men så tråkigt att köpa.

Hallå kommer du va i Sverige 26 juli?



Puss

Datum: 2008-06-29 Tid: 22:15:27
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilen liten shopoholic du är=) Allt är bra i norrpan trots vidrigt tråkigt väder! Ser ut som dina bilder erbjuder lite sol iaf.

Tyra bor ett par trappor över mej, vi hade en minst sagt spännande hemgång i lördags innehållande polisfärd och lite allt möjligt! Nästa gång du är i norrpan får vi väl anordna en liten förfest... Kram!

Datum: 2008-06-30 Tid: 13:42:13
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: