Repor...

I bilen. Faaaan jag blir så irriterad, varfør kan folk inte låta bli att førstøra andras saker? Vi var bjudna på fest hos Mia i går och tog bilen in till stan och nær vi skulle hæmta den i dag så hade vi fått repor på båda sidor av bilen. =(

Festen var før øvrigt lyckad och vædret var kanon, vi satt på verandan hela natten och drack =) Tog en tur ut i byn och då hade sjælvklart jag mitt snille glømt id korten hemma så jag kom inte in nånstans, tog det som en komplimang och åkte hem o sov. Det vart en billig dag, så det va bra.

Kvællen:

Trøja från cubus, shorts från vila och i vanlig ordning skor från Bianco



Nu væntar brownies och vanilj glass, mmm =)

-Ina

Postat av: Alexandra

Hej gumman.

Vad har hänt med din blogg, den e helt seg...?!?!

Det tar typ 10 min o få upp bilderna o den första laddas bara halva... -vill ju se- :(

Jag har ju ändå världens bästa bredband på jobbbet...

Du får fixa...-ler-

Plingar di ikväll. Jag e helt död. I morse kändes det som o gå upp mitt i natten. ha ha. Inte ställt om tiden än.

Puss

Datum: 2008-07-07 Tid: 10:42:13
Postat av: Emelinda

Hjälp vad jag känner igen dig, men jag kan inte placera dig : / Jag har ju dock bott i Norrköping tidigare så du kanske är nån väns vän ;)

Datum: 2008-07-07 Tid: 15:35:03
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Kul att du äntligen uppdaterar gumman :)

Hallå hur blir de nu? Ska du ha fest den 25 juli? För då tar jag 2 aug.



Puss på dej.

Datum: 2008-07-07 Tid: 17:43:29
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: