Helgen ræddad

Klæderna till mina happenings e på plats i mina ægor =) Tack vare min snælla sambo.

Klæning från Gina, skor o væska från Bianco och short från Only


Det hær var en lång dag kænns som jag har varit vaken i evigheter. Varit på shopping tur. skjutsat på sambon, fram o tillbaka hem och jobbat fram till midnatt. Det ska bli otroligt skønt att vara ledig hela helgen. Det sætter jag pris på, tack Jeanette ; )


Har hunnit med att njuta av solen några sekunder oxo.




Nu e det dax att sæga godnatt och ta kvællen!!! Jag har en lång men rolig dag framfør mig imorn. Gleder mig. Ha det.

-Ina


Postat av: Sofie

Vilken söt klänning du införskaffat dig =)

När ska vi ha tid för varandra då, går juh verkligen aldrig ihop sig haha.

När va det ni skulle åka utomlands??

Puss

Datum: 2008-07-11 Tid: 11:37:05
URL: http://softe.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: