Førsækring

Att skaffa en førsækring hos just detta bolag e det bæsta du kan gøra, allt e såååå fantastiskt och "billigt" och tyrggt....så låter det nær man pratar med de flesta førsækrings bolag. Men hur bemøter de dig nær det sedan har hænt något? Hmmm....kanske med ett fræs och grinig røst som inte har nån lust att kompromissa? Kanske en JÆVLA Kærring som tycker att man borde planera det lite bættre ( jag planerde sækert att nån skulle repa min Ralle) OR NOT, Idiot!!! Nån som anser att det som ær mitt problem inte har något med dom att gøra och sæger det med den dær ned tryckande tonen : Amen det e ju faktiskt inte vårat problem, kænns lite som att det faktiskt e det, med tanke på att jag betalar 10000:- i året och 3000 i sjælvrisk, varfør ska jag annars ha en førsækring. JÆVLA skit bolag.....Irriterad som faan. Dålig service, otrevlig personal och bara massa strul och deras førsvar e att allt e mitt fel, vem faaaaaan tror dom att dom e?! Byta bolag? jo men vist om det vore så læt, dom kan sparka ut dig precis nær dom vill men kan du gå ur? Ja om bilen byter ægare eller om du stæller av bilen och sen stæller på den igen.....ooooo lixom. ORKA!!!


Jacka från Gina, topp och shorts från BiKBoK. Strumper Cubus och skor Bianco.

-Ina


Postat av: Alexandra

ha ha. snygg jacka igen. jag som inte han o annvända min hemma innan du blogga. men men. that´s life. det är det värsta med gina o hm. finns det ingen butik som ingen annan vet finns. jag ska hitta en. eller så ska jag åka till new york varje halv år o shoppa... ha ha.

I nästa liv kanske.

Ringer ikväll.

Lycka till på jobbet, jag slutar snart :)

Kram

Datum: 2008-07-09 Tid: 15:29:38
Postat av: Sara syster

Ohh vad avundsjuk jag blir!

vill också ha en sån jacka! :( synd att man aldrig har pengarna:P

Datum: 2008-07-09 Tid: 16:09:36
Postat av: Hannaa

Hej gumman! Har du läst mitt inlägg "helt sjuuukt"? Jag tror du lätt kan lista ut vem det är...



Guuud, vad du shopar mycket och vad fina kläder du har! Kram!

Datum: 2008-07-09 Tid: 22:20:14
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Hanna

Datum: 2008-07-09 Tid: 22:22:10
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Aa jag vet inte hur jag ska göra. Vet inte om jag får ledigt nu den 2 aug heller. Och den 26 juli, helgen där, kommer förmodligen jag o jozef åka iväg o göra något eftersom jag inte kommer va ledig på hela sommaren.



Får se hur jag gör.. PUSS

Datum: 2008-07-09 Tid: 23:08:40
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: