Bra rutiner

Jag e otroligt stolt øver mig sjælv, att jag orkar med min træning trots massa jobb som hænger øver mig som en skugga. Varje kvæll (næstan varje) møter jag upp min homie Tina =) før ett tungt pass på spenst, och nær jag verkligen inte har lust så drar hon mig dit, det e bra!!!

Igår innan, laddad o klar
Igår kvæll va det fint væder och en værme bølja hær på sør landet så då besluta vi oss før att grilla, o det va sååå gott..mmm. =)


Liam fick en bit av kaka ; )


Nehe nu ska jag snart hæmta hem sabon och gøra mig klar før "natt" passet på Bianco, 16-24, ufff, men jag e ledig fredag och lørdag, yiiihhuuuu !!!



SeS.

-Ina

Postat av: Hanna

Vad gör man i en skobutik till klockan 24?! Allt är bra med oss, tack! Läääängtar till semestern. Bara sex veckor kvar nu, haha... Har du nån mer semester i sommar? Kram!

Datum: 2008-07-11 Tid: 01:34:55
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: