Hello dax før uppdatering...

varit mycket nu efter nyår, va i Sverige o firade jul med mina føreldrar och firade en viss Vicktorias fødelsedag!
Kommer bilder från alla happenings ;)

På lørdags morgon reser jag ensam upp till Oslo før att tillbringa helgen med min "ny" værvda væn Cecilie, Før att sedan på måndags morgon tillsammans med Irene gå på kurs med massa andra Bianco freaks, Saleing the Bianco ways tror jag kursen hette....ska bli kul. två dagar kurs på 9 respektive 8 timmar blir tufft men nyttigt. Återvænder till Arendal inspererad och klar før jobb på onsdsdags morgon =)

Ses!

-Ina

Postat av: Ida

Hejsan svejsan ;) det är bara bra, flänger runt på alla olika ställen och skaffar jobbintervjuer nu ;) så det börjar gå åt rätt håll ! Hur är det med dig? Helgen var lugn lite kalas hos pojkvännens mamma bara. du? ha det toppen ! kramar

Datum: 2008-01-15 Tid: 13:48:24
URL: http://idamanson.blogg.se
Postat av: Cicci

mäh, jag gör en Ina liksom. blogg protisterar. ett inlägg i månaden :P hehe.

Datum: 2008-01-17 Tid: 14:05:38
Postat av: Cicci

ps. har du beställt outfit till festen än? ds

Datum: 2008-01-17 Tid: 14:06:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: