Hej!

Home in Town.

Helgen och børjan av veckan som jag tillbringade i den mycket vackra staden Oslo va lyckad. Lørdags kvællen spenderades hos Cecilie och vidare ut på stadens gator o klubbar (hjælp, house Club) massa grabbar, sjukt mycket killar och såg inte en enda fin! Men sen e det ju Svenskar som e kænda før att vara de HETA i norden ; ). 
Bakfylle søndag? Gløm det inte hemma hos henne, inget snack! Ur soffan och utslæpad på VM i långpromenad. Va ganska skønt faktiskt  =(). Sen åt vi Fondy, tor jag det heter så mysigt iallafall!
Måndag-Tisdag va jag på  Bianco kurs. Vældigt bra kurs, med en helt SJUK DANSK kurs lærare. Tror ni jag fatta mycket eller? Men det gick bættre æn førvæntat då, (hade inga stora førvæntingar på mig sjælv o min førmåga att førstå danska) men ændå.
Nu e jag på plats i butiken med en ny glimt i øgat, hær ska sæljas massa skor ; )
Ikvæll kommer Marius Bror, Trond och hans fru Hilde till oss på middag och Dricka och Så klart det alltid nærvarande SingStar!!!

Återkommer såklart med massa kuliga bilder.
Snackes!

Saknar mina promenader med mitt hjærta!
307948-118


Postat av: Cicci

hey babe. sluta lipa och styr upp det nu genast istället. såg att du gjorde mitt quiz på facebook :) jag ser det som att du fick alla rätt för du kallade mej cicci :) men du, du har så länge jag kännt dej haft 36 i skostorlek. har dina fötter växt? HAHA.

aa ring sen. vi ska också kröka. puss puuuss

Datum: 2008-01-26 Tid: 11:20:15
URL: http://everyversionofme.blogg.se
Postat av: Cicci

haha, jag va uppe vid 10.00. har gått upp tidigt hela veckan och gått & lagt mej tidigt. aa eller hur, folk asså :) slå en bell på din rast. du kan ju ringa COMVIQ. pus

Datum: 2008-01-26 Tid: 11:48:04
URL: http://everyversionofme.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: