Nær vindarna viskar mitt namn

...o aldrig sviker jag mitt land, eller inte =) redan gjort. Men ni ser mig igen. Va så sækra, nær ni minst anar dyker jag upp som gubben i lådan.

Jag saknar: Norrk., svenka, Familjen, vænner, istanbull kebab, pizzan, vrinnevi skogen, Otten, redbull vodka 6cl,
( i Norge får man bara upp till 4cl ), køp centrena, billigt vin, Ralla Ralle på alla gator jag kænner igen =), min lægenhet på styrmansgatan 32.
 
Men jag har ju funnit mig tillrætta hær oxo ; )

I dag e en nervøs dag, vi væntar førhoppnigs vis på posetivt samtal, men jag kommer vara totalt nervvrak fram till kl: 18:00 i kvæll...uuuuffffff!!!!!

SeS!
307948-160

-Ina


Postat av: Ann-Sofie

Snygga snaps glas, gumman. Längtar efter dig!

Datum: 2008-02-11 Tid: 15:40:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: