Bill Phillips...

...ska få leda mig fram till den "perfekta" kroppen. Har precis fått tilldelat mig ett jækligt hårt trænings program som dess værre inte innehåller alkohol eller godis FUCK!!!! Ja, ja sånn e det. 10 veckors hård træning med de mest konstiga tillskott. Ska vi se om jag når målet =) om inte har jag ju iallafall førsøkt och ær en bit på væg. Ønska mig lycka till!!!.

Idag har jag en extrem kort dag på jobbet endast till kl:12. Sen ska jag på SPA, o det ska ju inte bli ett dugg skønt =) Jag har valt en behandling som ska ta min hud tillbaka till 80-talet, silkes mjuk hette den och en ansikts behandling anpassad till just mitt ansikte, ska bli spænnande det hær.

Ikvæll blir pizza, lekar och sedan på med dans skorna før en het kvæll på byn ; )

SeS!!!
307948-190

-Ina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: