Zombie

Thats me today. Jag somnade kl 05 i natt och vaknade 45 min senare av att M klev in genom dørren, och halv sov vidare till den dær FØRBANNADE væckar klockan ( mobilen ) ringde vid halv åtta. Buuuu, vill bara sova, sova, sova. Jag ær på værldens klag humør, kan bero på tiden i månaden, men vem vet jag kanske håller på att førvandlas till en bitter mænniska?!

Nu står jag i vanlig ordning uppstælld på jobbet redo før en rush eller fler, men inga øveraskningar hær inte. Stilla som i graven och inte en enda kund till nu = ( Helvete. Min førsta erfarenhet med en SKIT kund kom igår. 1,5 år tog det innan nån drog mig genom skit framfør chefen. Patetiska mænniska. Jag ogillar henne framøver. I bland ær det tur att denna butik inte tillhør mig. Jag hade aldrig kunnat hålla mig i skinnet, hade sagt vad jag tyckt och menat det till alla røvhål dær ute. Hade inte haft en kund kvar, haha. Så det e ju tur jag har disseplin att hålla kæften och hellre grimatiserar fula miner inne på lagret ( det har hænt ett PAR ggr ) Nehe færdig klagat kanske? Sækert inte men ni ska få slippa mig nu. So Long!!!



-Ina


 


Postat av: sesi

vad menar du? mina skämt är ju sjukt roliga "skrattar jag bara tänker på dom" =D



mm visst är det gott med balle...ballerina.



pyss

Datum: 2008-12-17 Tid: 14:12:35
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: sepide

hej gumman=) hur mår du?mycket att gjør på jobbet ??

jag ær helt dødt..



PUSS KRAM...min svenska rocker :D

Datum: 2008-12-17 Tid: 14:17:04
Postat av: sepide

helsike jeg ringte legen ...ååå de legene her er sååååå dumme...huff ringer deg etterpå så skal jeg fortelle hva han sa..shitt ble litt redd nå jeg:S

Datum: 2008-12-17 Tid: 15:06:18
Postat av: jeanette -The one and only!

åh:) så nydelig du gumman min! nå er det bare et døgn igjen til jeg er hjemme! : D



hva var det for en kunde? merker jeg savner å krangle litt med kundene:P



pusspuss!! <3

Datum: 2008-12-17 Tid: 15:39:15
URL: http://berteburet.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: