Sen natt

Sitter hær hemma i soffan tilsammans med Seppi och ser på dåliga serier. M jobbar natt idag ihop med Helge, så då bjød jag hem Sepide = ) Vi har gjort absolut ingenting bara pratat o pratat. Snart ær det sængen som kallar, jobbar dag imorgon.
Har varit o trænat och ætit sallad hela dagen, blev ett par chips nu på kvællen. mmm!!!



Something is a live


Se så fin den blivit ; )


Den førsta blomman som inte døtt hos mig, haha!!!



Se U.

-Ina

Postat av: sesi

hey.

om du har ngn tid över idag så kan du ju slå en bella till mej. prata lite om vad som sker när du kommer hem =) puss puss

Datum: 2008-12-16 Tid: 15:21:13
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Tina

Så fin blomst! den hadde garantert dødd hos meg, haha! ;)

Datum: 2008-12-16 Tid: 18:50:55
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: Sara

Vad fin blommar blev! Luktar den nåt förresten?

Mina hyacinter har ju slagit ut nu och de luktar i hela lägenheten. :) Kram

Datum: 2008-12-16 Tid: 21:13:11
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänk på att amaryllisen behöver yttert lite vatten, och att du absolut inte får vattna på själva löken. Då växer den bara högre och högre tillslut går den av.. Tänkte bara ge dig ett tips som jag själv fick lära mig till förra julen då min amaryllis blev meterlång;)

Lycka till!

Datum: 2008-12-17 Tid: 11:10:03
Postat av: Ina Till Emma

Tack ska du ha. Jag har vattnat på hela løken, haha. Då så, slutar med det från o med i dag.

Datum: 2008-12-17 Tid: 12:37:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: