Prestations ångest

Ærligt talat?! Jag e SÆMST, sover hela kvællarna och får inte en normal natt. Jag e så trøtt på det, skulle ha trænat men somnat gott in på soffan kl åtta och slog upp øgonen igen vid halv elva. O nu sitter jag med øgon stora som te fat och stirrar på på vad jag tycker ær en ruggigt dålig talk show med David Letterman i væntan på CSI-Miami och CSI-Las vegas. Føøøøør ett liv jag har. M ær ute o lægger asfalt och tog Ralle så jag kan inte heller ta mig nånstan och vart skulle det varit i så fall?! Uttråkad på høgnivå. Och sova? Haha, gløm det på en stund.
Sur blir jag, på mig sjælv. E det fler som jag dær ute?



Kanske jag skulle ta energin som jag har och springa ett varv? hmm, eller inte.

-Ina

Postat av: Nadja

hehe,vinter depression?? ;-) Ikke lenge til sommeren...(eller jo, det er en stund til...) Kjempebra blogg, jeg er fast leser hver natt på jobb (dvs. HVER natt)! Thanks for great entertainment ;-)! Håper vi sees snart ;-) klem Å ja, PS liksom: idag meldte jeg meg på Spenst, så nå kan det evt bli litt felles-trening fremover. Er mia medlem der nå også forresten? hun sa noe om at hun skulle melde seg inn ;-) er seppi medlem og??Good night, gorgeous!

Datum: 2008-12-17 Tid: 00:52:19
Postat av: sesi

Det var två älgar som satt i en tall och dinglade med klövarna. Då kom det en ubåt och landade i en tall bredvid, varpå den ena älgen sa till den andar:

"Han bor nog där!"



Två älgar var ute i skogen i gick, och plötsligt blev den ena älgen skjuten, men då sa den andra:

"Äsch, det gör inget, för min pappa jobbar på Konsum."



Två älgar var ute och flög då sa den ena:

"Älgar kan väl inte flyga?"

"Nä, men jag har röda kalsonger."



Det var två älgar som var ute och flög. Då sa den ena:

"Du har en bulle i ögat!"

"Va? svarade den andra.

"Du har en bulle i ögat!"

"Va?"

"Du har en bulle i ögat."

"Va, jag hör inte för jag har en bulle i ögat."



Det var en gång två elefanter som var ute och flög. Så flög den ena in i en lyktstolpe och dog men då sa den andre:

"Det gör inget för min pappa är strumpstickare."



Det var två älgar som var ute och flög.

Då sa den ene till den andre:

- Du har en bulle i ögat!

- Ja, det ser jag väl.



Två katter flög över New York. Den ena sa:

"Se upp för höghuset!"

Den andra svarade:

"Vilket höööööööööööööööghusss?"



Det var två potatisar som gick bland en massa kaktusar. Då sa den ena:

"Kaktus föröver."

Den andra sa:

"Vardåååpsccccch......"



Fem bullar promenerade längs Långholmen. Den ena sa:

"Titta, en flygande ko!"

"Var?"

"Där!"

"Jaha."



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. jag dööööööööör.. kissar på mej.

Datum: 2008-12-17 Tid: 01:29:16
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: sesi

åh åh åh. glömde nästan dom 2 bästa:



Två bilar gick över ett övergångställe. Då kom en tomat och gjorde mos av den ena. Den andra sa:

"Kom nu Per-Gunnar, så går vi till bilskroten."



Två element gick på en väg. Då började det ena elementet brinna. Det andra sa:

"Kom nu grillkorv, så gittar vi!"



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA jag dööör lite till. kissar på mej lite till

Datum: 2008-12-17 Tid: 01:33:08
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Tycker att du har en riktigt trevlig blogg att läsa. Mycke bilder, samt bra text. Du verkar vara en jordnära person =) Keep upp de good work =)



Kram från norraste delarna av Sweden =)

Datum: 2008-12-17 Tid: 10:42:02
Postat av: Ina Till Christoffer

Tack så mycket ;) kul att høra. tack før komentaren. God Jul.// Kram

Datum: 2008-12-17 Tid: 12:34:43
Postat av: Ina Till Nadja

Kul gumman att jag gleder dig =) Du jobbar ju hela tiden, fan!!! Lite depp. ja sækert, længtar till sommaren nått sjukt, då ska vi ha så kul o du, det blir brygg fest hos dig ;) Puss

Datum: 2008-12-17 Tid: 12:36:23
Postat av: Hanna

Så jävla irriterande! Och så måste man lyckas vända tillbaka dygnet sen, hopplöst ju!



Fan, vad peppande jag är=D

Datum: 2008-12-18 Tid: 08:37:05
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: