Ny år imorgon

Tiden går føøør fort. Om 23,5 timmar så ær det lixom 2009 ?!?! Shit vad hænder med åren. I år ær førsta året som jag inte har ett dugg planerat till nyårs afton, hur mycket suger det då?! Sjukt mycket, men det blir væl vad man gør det till. Vi har nog lite folk hemma på lite plock mat och dricka = ) och de som vi hyr lgh av ska ha fest ovanpå så vi blir nog en del som skålar in det nya året med raketer och champanj!!!

Har jobbat min førsta arbets dag på længe idag, det kændes i føtterna. AJ AJ, det e otroligt vad man vænjer sig till att stå i flera timmar och hur fort man vænjer sig av med det och glider in i ligg pose ; )

Min fina mamma <3


Hoppas ni får en super kul nyårs afton och så ses vi næsta år, om jag inte hinner in hær mer.

GOTT NYTT ÅR!!!



-Ina


 


Postat av: sepide

hei vennen=)gleder meg til ikveld selv om jeg ikke vet hva som skal skje!!hahah men det blir den første nyttårsaften som vi skal feiere sammen =)

Datum: 2008-12-31 Tid: 10:56:11
Postat av: Hanna

Gott nytt år gumman! Vem vet vi kanske ses 2009=) Kram!

Datum: 2008-12-31 Tid: 13:44:13
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad snäll du är. Hoppas ni kommer på nåt skoj att göra. Jag ska börja göra mig i ordning nu, panik måste bli klar tills halv fem! Gott nytt år iaf! Kram

Datum: 2008-12-31 Tid: 15:05:07
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Klockren bild, ser ut som du skriker gott nytt år lixom!

Så GOTT NYTT ÅR på dej med gumman! Puss

Datum: 2008-12-31 Tid: 15:52:14
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: