Lørdag

Jaha då var det faktiskt lørdag igen. Och hær står jag på jobbet, har varit en bra dag. Kunde varit bættre men den e inte øver ænnu 1,5 tim igen = )

I kvæll ska vi på middag hos M`s førældrar, det blir stas, haha!!!! Sen blir det hem o packa det sista ( eller allt, har lixom inte børjat ) Tvætta och stæda lgh. Måste alltid ha det rent o fint nær jag åker ivæg. Finns det værre æn att komme hem till ett støkigt hem och det førsta du måste gøra ær att børja stæda efter semestern ?! Jag vill iallafall komma hem o bara slænga mig på soffan efter 10 tim. i bil. Så bli det, vare sig M vill eller inte ; )

Nehe nu ska jag kasta mig øver de sista kunderna jag kommer øver, sen bli det hem gång.
Ha en toppen kvæll!!!!

Familjen, snart ses vi = )





-Ina



Postat av: Hanna

Trevligt, trevligt! Får vi finfrämmande till staden=)

Datum: 2008-12-21 Tid: 17:41:29
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: