Pomme och Korv

Så himla gott det kan vara i bland med bara sån dær "vanlig" mat som man ælskade som liten. Nær jag kom hem från jobbet så slog jag till med lite pomme, korv och sallad, mmm så gott, det va længesen. =)

Dagen har gått i slomotion och jag har haft extremt tråkigt, hela dan. Det går upp och ner från dag till dag. Helt otroligt vad det kan skifta på folk och deras shopping lust, vadå min sviktar aldrig iofs så gør min ekonomi det, kanske just på grund av det =)tur sambon e rik ) Haha!!!! 






Skarf från Bianco och sjælvklart støvletterna, Linne BikBok, tjol Donna Bianca

Har ni sol dær hemma i Sverige? Vi har før stunden vackert væder hær =)


-Ina

Postat av: Sara

Nej här regnar det hela tiden. :(

Datum: 2008-08-27 Tid: 22:05:52
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Snygg du är!

Ja men då tar vi party när du kommer. Fan va kul.



Puss

Datum: 2008-08-27 Tid: 23:04:54
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: