Nu ær det bara sova kvar

Av denna dag. Ska bli så himla skønt att få slænga ner huvudet  på min kudde, en sliten kropp finner ro i god luktande mjuka lakan och huvudet har sin givna plats på toppen =) Skøøønt. Ska inte drøje det så længe till.

2 husvisningar var vi på i kvæll, totalt olika hus, helt olika saker att ta stællning till. Tror inte vi orkar ta nån sån stællning nu, men det e bara kul att se vad marknaden har att erbjuda. =)

Træning har jag oxo hunnit med, kænner mig nøjd med det. Vart gymmet med Tina idag och våran vanliga "runda" bland maskinerna. Två kirrade pass till nu. Ett løp pass i tisdags morse och gymmet idag. Måste fylla på med mins två pass innan den hær veckan tackar før sig!!

Det hær var jag idag




-Ina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: