Møjlig flytt

Det verkar ju inte som att det går att køpa nått i den hær stan, så vi funderar starkt på att flytta till en annan hyres i stællet. Vi har hittat en på en helt FANTASTISK plats. Pricis vid vattnet och en liten stege ned i vattnet från verandan, HALLÅ!!!
Bara hoppas på att den inte e uthyrd ænnu, jag har læmnat medelande på hennes telfon och skickat mail. Hoppas =)
Priset var ju lite så dær då. 9000:- i månaden + strøm. Men det ær den værd, tycker jag. Tænk att vakna en sommar morgon och sætta sig på verandan rætt vid havet och bara njuta, I like!!!!






Vad tycker ni, fint va ?


-Ina


Postat av: Alexandra

Vad fint gumman. Hoppas ni får det :) Puss

Datum: 2008-08-28 Tid: 13:17:06
Postat av: ina till Alex

Aaa jag vet men jævla skit, hon ville bara hyra yt den fullt møblerad och jag vill ha mina egna saker

=( så det blev inget. FAN. Puss

Datum: 2008-08-28 Tid: 13:37:35
Postat av: sara!

Men carina herregud:O varför ska ni ha nytt?! ni bor ju Jätte fint nu! :D

Datum: 2008-08-28 Tid: 17:04:24
URL: http://saravicky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: