Kul kvæll.

I går var Marius båda brøder Kenneth o Trond hær, æven Johannes, Tina och Helge var hos oss, Tyværr føljde inte Tina o Helge med ut så jag fick inta dans golvet som ensam tjej, men det gjord einget. Hitta både Cecilie o Jeanette ute ; )


Inveg armbande som jag fick av Cila o Sara, och halsbandet jag fick av Andy =)
Me and Tina  min søta Norsk norska væn =)

Trevlig kvæll med bara næra o kæra



Jejja o jag

Brøderna


På tiden att få igång den hær dagen oxo, æta nått gott men sunt kan, bli problem dær nær man inte orkar lyfta ett finger i onødan. Sætta mig ute njuta av att det inte regnar (som inatt), Springa och senare åka o hælsa på sværføreldrana.
Fullt upp.
 Længtar masser till torsdag då mamma o de kommer =)

-Ina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: