Igår/idag

Hade en riktigt trevlig kvæll igår hos Lene, bara typiskt att det just den dagen då vi satt ute o myste, så skulle det SJÆLVKLART børja o regna, Masser!!! Då fick vi sitta inne,ø førlorade lite kænslan av veranda hæng då, haha. Vart en tidig kvæll før alla. Marius hæmtade mig kl: 01. Så sov jag sækert en halvtimma efter det =)

topp från Cubus, jeans topshop skor Bianco och væska från BikBok





Nu ska jag snart få pankakor av min sambo och sen ska jag gøra mig redo før ett par timmar på Bianco. Och i kvæll nalkas en møjlig fødelsedags fest før Marius brar, vi får se vad vædret tillåter.

SeS!!

-Ina

Postat av: Hanna

Mitt tråkiga liv knallar på som pensionärernas, haha! Synd att vi inte sågs när du va hemma, får bli en annan gång istäkllet=) Jag längtar som sjutton, ska bli så himla skönt att koppla av och SHOPPA! Hörde du förresten att Mattias fick 3½ år i finkalurven och 321 000 i skadestånd...hmmm, vad säger man! Ser fram mot fler sverigebilder, KRAM!

Datum: 2008-08-02 Tid: 16:19:40
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: