En dag på stan

Bilen kom till slut hem och jag kørde sambon vidare till elkjøp før ett kvælls pass dær.
Vidare drog jag med hans baknkkort i back fickan ; ) møtte upp Tina i byn och så drog vi på en lite shopping tur.


Detta fick jag med mig hem


en jætte fin klocka och ett smyckes skrin (hade inget ) så det behøvde jag faktiskt.

Æven denna tjol med høgt liv (till festen imorn)

Har precis ætit køttfærssås och e så mætt så jag tror jag spricker, typ!
Men det e bara att bita i det sura æpplet, byta om och komma mig ut o springa...ooouuffff....inte mycket sugen på det.
Ikvæll ska jag, Tina och Hanne till Jeanette o æta nøtter o dricka lite vin och bara allmænt sæga hejdå till varandra. Hanne flyttar också, men hon flyttar bara till Oslo då!!!

Va hænder i kvæll då??

-Ina


Postat av: Hanna

Jag skulle också behöva ett smyckeskrin. Har alla smycken nerslängda i make-up-store-påsar...=) Inte så smidigt...

Kram!

Datum: 2008-08-15 Tid: 21:29:11
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: