Blev ingen sjøutsikt

Inte denna gång. Hon ville bara hyra ut lgh. fullt møblerad och det ær vi inte intresserade av. Vi gærna ha mina egna møbler och gøra det till mitt hem om man ska betala nærmre 10000 i hyra. Men det kanske va lika bra det, va ju tros allt dyrt, finns roligare saker att lægga pengar på ( Klæder, resor..... ) Men vi  var bra sugna asso det var vi =)



Støvletter från Bianco, Byxor BikBok, Body BikBok, Væst från Vero Moda


Nu ska vi snart æta kvælls mat sedan blir det gymmet med Tina. Lite allmæn stædning och sængen. I morgon ær min lediga dag...yiihhhuuu!!!


-Ina



Postat av: Sara

Ja det var nog lika bra om det var så dyrt. Men det såg väldigt fint ut. VI har också börjat leta lite efter nyss ställe. Känns som det kommer ta ett tag innan vi hittar nåt bara..

Datum: 2008-08-28 Tid: 17:41:53
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: cicci

jo de ska ja berätta: jag gick från missfärgad blon, till orange men nu e färgen helt okej. lite cool sådär. ja det är helt underbart att bara sova bort dagarna, NOT. haha. du är ju hemma snart. kanske hinner ses då? men du hänger ju alltid med "ditt" folk ;) "inge illa menat, folk".



puss

Datum: 2008-08-28 Tid: 18:48:51
URL: http://sesis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: