6 veckors vila och medicin

Sen ska lilla korven før hoppnings vis vara frisk. Men om inte det hjælper så måste han førmodligen opereras. Men det ær iallafall ingen avlivning på tal, och det kænns skønt!!! Nu bara længtar jag tills jag ska hem o hæmta med honom hit igen. Den 19/9 åker jag hem mot mitt hem land Sverige før en lång helg =) Ska bli så kul, længtar till familjen, vænnerna och Liam. Långt kvar, hoppas tiden går fort.

Står på jobbet o tråkar. Folket kommer verkligen i vågor nu, massa och sen ingen. Tror inte det har varit en kund ens inne i butiken på sækert 45 min. ? . Vædret har ju kanske lite med det att gøra då, folk vill få till sig det sista de kan av sommaren. Och med tanke på att det ær strålande sol och varmt. ( nær jag såg sist )


Den svarta jag køpte ær jag så nøjd med, den sitter så bra på foten och jag får inte ont alls =) Så nu invensterar jag i en rød oxo.







-Ina



Postat av: Sara

Jarå! klart han kan de, säg bara vilken design du vill ha så kan han försöka fixa de!

Hoppas de blir bättre med lilla Liam:)

kram <3

Datum: 2008-08-26 Tid: 23:12:28
URL: http://saravicky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: