23 gradig sommar dag

Førvandlas fort till en betydligt kallare høst kvæll, burrrrr!!! Men dagen idag var otrolig kændes som jag var tillbaka till i børjan på sommaren =) Men sån tur har man ju inte. Det e høsten som står før dørren och en vinter strax efter den.

Så hær lætt klædd kunde jag vara idag




Hade lite tid øver på kvællen på jobbet, passade på att ta lite bilder av butikens høst teama "cirkus"



Haha, fatta den då. "How to doubel your collection".
Skaffa dig nån att leva med av samma køn och sko storlek
=)




Mmm så ser en del av butiken ut. Nu væntas varma mackor ( allt før sent ) men jag tar igen det med att avsluta denna dag som jag børjade den fast minus værmen. En løp tur med svidande ben och svettig panna.

Just det, køpte jætte fina nya pjamasar att lurva runt i. Bilder kommer imorn. ; )

Sov gott!!!

-Ina



Postat av: cicci

haha okay.



men du. ska dom flytta till norge eller? uppfatta de som så när hon skrev till dej? hur mår du annars du? full rulle som vanligt eller?

Datum: 2008-08-22 Tid: 00:22:19
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Sara

De där bruna stövlarna till höger såg riktigt snygga ut! DU har väl alla stövlar därifrån kan jag tänka mig. :)Kram

Datum: 2008-08-23 Tid: 01:08:27
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: