Varfør....

...dør mobilen just nær den inte ska dø, lixom? FAAAN!!!

Alex ringer upp snart ; )

Måste næstan bara visa min nya favorit bikini som e fin.
Min snælla mamma o Tobbe har køpt en till (svart) likadan.
 Som bara ligger dær hemma i Norrkøping o  væntar på mig.

Bort se från det ansiktet, haha. Har precis kommit hem från Sverige (70 mil)

307948-274

Love it!!!

Idag e jag helllllt ledig, något skønt eller? mmm typ jævligt skønt. Har varit hos Marius føreldrar på Tromøya o tvættat bilen, tro mig det behøvdes till MAX!!!
Snart ska jag ta mig ett løp varv runt villa området hær på Nednes, runda ett par lyx villor i den strålande solens førsta vår værme och hem till den alltid så bekvæma soffan ; ) kvællen bjuder på trænings timme på Spenst, mat och film.
Dagen imorgon ska oxo tillbringas i frihetens tæcken, ledig då med =) woooww två dar på rad.haha.
I helgen blir det mindre lungt æn førra vi ær bjudna på fødelsedags fest bara ett par hus bort och jag gissar på att kvællen slutar på byn ;)

-Ina





Postat av: Beauty By Beata

Men vilket HOT BABY! Ohlala.

När kommer du till sweden härnäst? Har du hittat jackan? PUSS

Datum: 2008-04-18 Tid: 14:20:41
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Sofie

Vilken fin bikini =) vart har du inhandlat den? PUsssssssssssssss

Datum: 2008-04-18 Tid: 15:03:21
URL: http://softe.blogg.se
Postat av: Anonym

ina e en nakenFIS :P

Datum: 2008-04-18 Tid: 17:19:03
URL: http://not4ever.blogg.se
Postat av: ej silikon

inte lite väl mycket silikon?

Datum: 2008-04-21 Tid: 16:04:43
Postat av: Ina

Ursækta vem e du? Har jag bett om en åsikt eller? Inte ett gram silkon faktiskt!

Datum: 2008-04-22 Tid: 17:43:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: