Træning till max

Min sambo har fått støsta RYCKET ever typ, ær ute o løper, går med mitt hjærta på promenader, spenderar timmar på gymmet?! och CYKLAR till jobbet....Hallååååååååå jag kommer inte kunna hænga på det tempot. Jag som har haft en mjuk start sens....hmmm....november ( 2004 ) haha, nejdå men nu får jag faan ta mig i kragen om jag inte ska ligga i skuggan o trycka hela sommaren. Jag bara ska ha bort: 3kg och 4cm både hær o dær, sen har jag det =). Redo før standen 2008.

Ær på jobbet och førsøker komma på en anlednig till att folk denna vecka krypit ner i ett hål av total anti shop lust?! Va hænder lixom? Det ska ju var bra tider nu: Tillbaka på skatten-tider.
Vi fick trevlig øverasknig (eller Marius) vill sæga mig då ; ).Ett vældigt vælkommet och FINT belopp att hæmta ut. Trode inte man fick så mycket tillbaka på skatterna hær, jaja det gør ju inget. Men jag min stackars Svenska, i detta totalt outvecklade rika grannland har inte ens fått ett utlåtande om varken bu eller bæ. Pappret var helt enkelt blankt?! hmm kanske de inte ens noterat min nærvaro. Återstår att se.

Nehe åter till slavandet =) Blocking av støvletter står på shemat.

Helgen med Jeanette=)

307948-259307948-258307948-257307948-256307948-254307948-253

-Ina


Postat av: Anonym

näää de va inget. va på konstigt humör barra.

aa gör så OM du kommer ihåg. hörs KANSKE sen då.

Datum: 2008-04-08 Tid: 19:30:26
URL: http://not4ever.blogg.se
Postat av: Beauty By Beata

Vilka läckra dojjs gumman.
Hallå fanns jackan där på Gina sa du? Kanske är slut nu..?

Puss o Kram

Datum: 2008-04-08 Tid: 21:16:47
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: ida

ah jisses, i knoow !! min lillebror fyller lixom 19år OCH tar studenten i år, helt knasigt !! dom växer så snabbt :( haha ;) ja men du, det låter jätte bra, eller så kan vi ses nånstans på halva och upptäcka en ny spännande stad kanske? hihi. nu är jag helt slut efter träning så nu skall jag stupa !! kram kram*

Datum: 2008-04-08 Tid: 22:09:15
URL: http://idamanson.blogg.se
Postat av: Malin

Synd att du inte kunde komma. Vo hade super trevligt. Jag blev karate, men det ä väl meningen :) Hur är det med Ina då? Nån planerad hemkomst?? Puss

Datum: 2008-04-08 Tid: 22:15:07
URL: http://www.malins.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: