Insåg ganska snart....

...att med hem føljer dessa skor inom en snar framtid, de stod upp packade och bara log mot mig nær jag klev in på jobbet idag!!!!

Sommar sko

Jobb sko

Fin sko


Som sagt kom till jobbet sent idag vid 3 och jobbar till 20. Ganska segt på kvællarna, men idag har varit en øveraskande bra dag/kvæll =)

Blir gymmet i kvæll med Tina se om vi får nått vettigt gjort ; )

-Ina




Postat av: Sofie

Klart det är fest när man är ledig o allt =) Men inte alkis inte....än iaf ;) haha! Ja men va fan jag jobbar juh jämt när du kommer hem, du måste planera in lite bättre så vi får en helkväll ute snart =)
Ja, annars är det bra med mig...rullar på som vanligt. Själv då?? När kommer du nästa gång?? puss o kram

Datum: 2008-04-16 Tid: 19:43:28
URL: http://softe.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: