i-lands problem...

...som vanligt drabbas jag av dess betydelse løsa i-lands problem som får mig att skæmmas øver min egen existens.
Vårat mobil abonemang e spærrat och så då æven jag i min værld utan tillgång till att kunna gøra de dagliga samtalen jag e van vid, då faller allt runt i kring sammen =(

Mitt deltagande i Tyras och Beatas gå først till 500.000 steg e lagt på hyllan ett tag, fortfarande ingen steg ræknar VA HÆNDER lixom!!!

Helgen blir lung o stilla pga mitt sløsande førra helgen i moders landet. Bara mig sjælv att skylla o alla jævlar som fyllde år =)

Dagens
307948-226

- Trøja = Gina tricot
- Jeans = BikBok
- Støvletter = Bianco

-Ina



Postat av: Anonym

här e jag :)

pusskram cicci

Datum: 2008-04-05 Tid: 16:12:47
URL: http://not4ever.blogg.se
Postat av: sara

Snälla syster fixa din mobil, måste ringa o prata med dig =(
kram sara

Datum: 2008-04-06 Tid: 18:21:51
Postat av: carina till sara

lilla gumman vad e det? Du kan bara ringa Marius mobil vet du!!! Mamma har nummret, kram

Datum: 2008-04-06 Tid: 23:54:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: